Award gekregen!!!

Hoe leuk is dat? Een Award, zo lief van Hilde Haakt. Ze schrijft " zie het als een complimentje!" Nou zo ervaar ik dat zeker. Dank je wel hoor!




De regels van de award:
Vertel 11 feiten over jezelf, beantwoord 11 vragen van degene die jou de award heeft gegeven. Geef de award door aan 11 andere bloggers met minder dan 200 volgers en stel hen 11 vragen.

Vertel 11 feiten over jezelf.
Tja mijn blog zie ik als een portfolio: hier laat ik al mijn werk zien wat ik maak. Ik gebruik mijn blog dus niet om over mij persoonlijk te vertellen. Maar in dit geval wil ik best een uitzondering maken en wel wat meer over mezelf vertellen:

1) Naast mijn gezin, dieren en 4-daagse werkweek als communicatiemedewerker bij Etos op het hoofdkantoor word ik zo blij van het heerlijk creatief bezig zijn met Stof en Papier. Bijna alles wat je op Wien-art fabrics ziet bedenk ik zelf, teken ik zelf en maak ik zelf.
2) Waar komt de naam Wien-art vandaan? Wien-art is een afgeleide van mijn koosnaam, verzonnen door mijn man.
3) Stof of papier? Mijn voorkeur gaat uit naar Stof alleen kan ik ook niet zonder Papier. Vandaar dat ik twee blogs heb.
4)  Favoriete tool: mijn Bernina white pearl naaimachine en het zwarte potlood Derwent Graphic van mijn vader. Vooral op dat laatste ben ik erg zuinig gezien het een erfstuk is. Bijna elke dag teken ik er mee.
5) Mijn lievelingskleur: alle paars-achtige tinten van lila tot diep lavendel paars.
6) Met welke kleur kan ik niets? Oker
7) Winter of zomertype? Zomertype. Ik hou van de lange dagen. Heerlijk om 's morgens vroeg hard te lopen langs het weiland waar de natuur ontwaakt. Vaak zie ik hazen, schapen en met een beetje geluk een roofvogel. Op de terugweg naar huis loop ik de koeien tegemoet, pas dan begint mijn dag echt goed. En de mooie lichte avonden waar we eerst de zwaluwen voorbij zie komen en vervolgens de vleermuizen. Vandaar dat ik 21 juni een speciale dag vind: de langste dag!
8) Inspiratiebron? Ik heb er meerdere. Bladen als: Ariadne at Home, Flow, Daphne's Diary, 101 Wonen. Maar ook het buitenleven, prints in kleding, pakpapier en alle mooie blogs die ik voorbij zie komen.
9) Favoriete accessoires: nagellak op mijn teennagels en ik draag altijd ringen en oorbellen
10) Noorwegen of Turkije? Noorwegen. Ondanks dat ik een zomertype ben kan ik slecht tegen de warmte. Bovendien vind ik de natuur ik Noorwegen geweldig en de lucht is daar heerlijk puur en schoon. I love it!
11) ... hoop dat jullie het leuk vonden om iets meer over mij te lezen.

Hilde heeft geen 11 vragen aan mij gesteld. Dus ga ik over tot het selecteren van 11 blogs ... best lastig. ... ik heb 7 hele mooie en leuke blogs geselecteerd waarvan ik vind dat ze een award/compliment verdienen. Omdat ze heel erg leuk zijn om te volgen! Neem gerust eens een kijkje daar.

Wat maakt ze nu weer?
Espiratie
Zelfgemaakt
Bonjoli
Khadetjes
Creatief met Karolien
Lavendel & Papaver

Allemaal van harte! En de onderstaande vragen wil ik graag aan jullie stellen.
(Eigenlijk zijn het de vragen die ik voor mezelf heb verzonnen en hierboven heb uitgewerkt.) Dus;

1) Wat doe je in het dagelijks leven en waar word jij echt blij van?
2) Hoe is de naam van jouw blog ontstaan?
3) Stof of papier?
4) Wat is jouw favoriete tool?
5) Wat is jouw lievelingskleur?
6) Met welke kleur kun je echt niets?
7) Ben jij een winter- of zomertype?
8) Wat is jouw inspiratiebron?
9) Wat zijn jouw favoriete accessoires?
10) Noorwegen of Turkije?
11) ... wat wil jij nog meer vertellen?

Ben benieuwd naar de reacties.

Voor nu slaap lekker en een fijn weekend!

Reacties

  1. Hoihoi, dank je wel voor je award. Ik was erg verrast, echt een leuk compliment. Ik ga jou gezellige blog ook volgen, leuk.
    groetjes,

    Lize

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Berichtjes vind ik altijd leuk.