Moederdag harten

Gehaakte harten, maar dan anders. Bij de bouwmarkt kocht ik stevig ijzerdraad. Dit boog ik in in de vorm van een hart, daaromheen ben ik gaan haken met twee kleuren wol. Daarna haakte ik een bloemetje, eentje met blaadjes. En naaide er tenslotte een bijpassend ophanglintje aan.




Ze zijn ca 25 cm lang (zonder ophanglintje).

Een lief cadeautje voor Moederdag.


Ze zijn erg leuk om te maken...nummer 3 
een in blauwe tinten volgt binnenkort.


Dank je wel voor jouw bezoekje.


Ik wens je een fijne week!





Reacties

  1. Ze zijn prachtig wat een lief idee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks, die blauwe waar ik nu nog mee bezig ben wordt ook heel leuk!

      Verwijderen
  2. De harten hebben een mooie vorm ...
    Ze zijn romantisch omhaakt ...
    Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Mijn moeder is niet zo van hartjes in het interieur, maar een andere vorm kan natuurlijk ook.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een ovaal is misschien ook leuk... Met en medaillonnetje in het midden?

      Verwijderen
  4. Ze zijn echt wel heel leuk en romantisch bovendien!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja zo leuk om te maken... Ik noemde het even snel effect harten.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Berichtjes vind ik altijd leuk.