Workshops voor jou!

Zoals jullie weten hou ik ontzettend van creatief bezig zijn met stof, papier en wol. Ook ben ik fan van recyclen! Omdat ik het heel leuk vind om mijn passie te delen start ik binnenkort met het geven van 3 verschillende workshops gewoon, bij mij thuis. Oh wat heb ik hier zin in! Tegelijkertijd vind ik het ook wel spannend.

Het idee is :
" Gezellig een paar uurtjes creatief bezig zijn zonder zelf alles in huis te halen".
Mijn bedoeling is om het aanbod van de workshops elk seizoen te veranderen. Vind je het leuk om eens wat uit te proberen? Met een groepje vriendinnen? Geef je dan snel op.
Kijk hier even voor het aanbod, data's en kosten.

Wil jij mij iets vragen? Stuur dan even een mailtje: wienart.paperandfabrics@gmail.com en je krijgt zo snel mogelijk antwoord.



Reacties