Gehaakte lijstjes

De onderstaande lijstjes heb ik gehaakt met Phildar garen.

The following picture frames are crochet with Phildar yarn.



Luca het tijgertje heb ik laatst op de post gedaan 
naar mijn collega, zij was bevallen van een zoon.

Luca the tiger have I sent by post to a colleague,
 she was gave birth to a son.



Hier zie je Olga het hertje.

And I crochet a picture frame on this little deer: Olga.



Hier zie je Lorijn het konijn. Ook al zo'n snoepie!

At last I crochet a picture frame 
on a rabbit: Lorijn to cute.


Wil je Olga het hertje of Lorijn het konijn kopen?
Check dan even mijn shopje met SPECIAL POST!


De illustraties zijn getekend door Illeke.
Zijn ze niet schattig?
Wl jij meer werk van haar zien, klik dan hier!

The illustrations are designed by 
Illeke. Aren't they gorgeous?
Do you like to see more, click here!


Dankjewel weer voor je bezoekje.
Alvast een heel fijn weekend!

Thanks for visiting my blog.
Have a nice weekend!


Reacties

  1. Mooi, ben net op de site van 'Illeke' gaan kijken, wat een schitterende illustraties! Met jouw kadertjes er rond worden ze nóg mooier :-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel Sigrid. Ja Illeke kan echt super mooi tekenen...ik ben verliefd!

      Verwijderen

Een reactie posten

Berichtjes vind ik altijd leuk.