Haakworkshops

Aanstaande zaterdag geef ik weer een workshop haken in het Zaanse bij mij thuis. Dit keer gaan we een herfst-lijstje maken. Eén om op te hangen of één om te versturen.


Ik zorg voor alle materialen en uiteraard 
voor koffie of thee met iets lekkers.  
Kosten zijn 10,- p.p.

Dus haak gezellig aan met je vriendin, dochter of moeder.

Vind jij dit leuk, stuur mij dan even een mailtje:
of app naar  06-11142000. 
En ik antwoord zo spoedig mogelijk.

Ik kijk uit naar zaterdag.
Fijne week!



Reacties

  1. Fantastisch een workshop organiseren ...
    Het wordt een mooi lijstje die gehaakt wordt ...
    Veel plezier met de groep ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, een haakworkshop lijkt me erg gezellig!
    Jammer dat ik helemaal in Limburg woon, anders was ik zeker van de partij!
    Ik wens je heel veel plezier en een goed opkomst toe.

    Lieve groetjes van Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nah, inderdaad iets te ver....je bent alsnog van harte welkom hoor!

      Verwijderen

Een reactie posten

Berichtjes vind ik altijd leuk.