DIY woonslinger compleet

Zoals beloofd laat ik jullie mijn woonslinger zien die ik op twee manieren heb gedecoreerd.

As promised I will show you my home garland that I have decorated in two ways.


Met de letters die we de laatste 6 weken hebben gehaakt 
vorm je het woord "Winter".

Rechtsonder bij de R zie je nog een klein
gehaakte ijskristal. Kan, maar is niet noodzakelijk.

Dan neem je een tak (die van mij is bijna twee meter)
en je hangt daar de letters aan met touw.


Om de tak nog extra aan te kleden 
maakte ik nog een 
paar pompons aan een slinger en 
wikkelde ik die om de tak heen.

With the letters we have crochet, the last few weeks,
you can make the word: "Winter".

By the letter "R" you see a small 
crochet ice crystal. If you like it , you can make it too 
but it is not necessary.

Then you take a branch (mine is almost 2 metres)
and you hang the letters there with rope.

At the end you can wrap  a few pompons
on the branch.

❄❄❄❄❄❄❄❄

Heb je niet genoeg plek om zo'n lange tak 
op te hangen, geen probleem hoor!
Neem dan - een takje - en hang de letters 
dan onder elkaar met touw.

Don't you have space enough? 
No problem! Take a little branch and hang
the letters under each other with  rope.





Ik vond het erg leuk om dit te doen en het wekelijks
met jullie te delen.
Hopelijk vonden jullie het ook leuk.

Veel plezier met het afmaken van de woonslinger
voor jullie zelf of als cadeau.

Ik ben in ieder geval klaar voor de winter!



I found it very nice to do this and 
to share is with you every week.
Hopefully you enjoyed it.

Have fun to finish the garland for 
yourself or as a gift.

I'm  ready for the winter who has come.

Fijne week!

Have a nice week!


Reacties

  1. Het ziet er heel leuk uit. Goed gelukt zou ik zeggen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Thea , dankjewel voor je lieve reactie. Ik heb de tak voor ons raam laten hangen. En het staat zoooo gezellig!

      Verwijderen
  2. Origineel gemaakt en het resultaat mag gezien worden ...
    Ik wens samen met je familie en vrienden fijne feestdagen 🌟
    Lieve groetjes Valerie en tot volgend jaar ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel lieve Valerie! Jullie ook hele fijne feestdagen en een gezond en creatief 2018!

      Verwijderen

Een reactie posten

Berichtjes vind ik altijd leuk.