Cactus family

Hopelijk gaat het goed met jullie. En mocht je de griep hebben of inmiddels herstellende bent: beterschap! Sinds een paar dagen is mijn man al niet zo lekker en ik geloof dat ik nu ook aan de beurt ben. Hoofd-, oor- en keelpijn 😔.  Hopelijk trekt de lucht snel op zodat ik mij weer fit voel.


I hope you feel fine. And if you have the flew, get well soon! I think that I 've got the flew right now, my head, ears and throat feels not so good 😒. I hope that it's gone very soon.


De laatste weken haakte ik een paar 
cactussen en vetplantjes, zo leuk om te doen! 

The last few weeks I've crochet a few cactussen. 
So much fun to do that!


De patroontjes vond ik via Pinterest en op Wolplein.

I found the pattern on Pinterest and Wolplein.


De vetplantjes staan in kleine blikjes waar mais 
ingezeten heeft "Love to recycle".

I put the little cactussen right above and below
 in little cans of corn "Love to recycle".


Inmiddels ben ik fan en ben ik, geloof ik,  
besmet met het botanische virus 😁.


I'm fan and I believe that 
I've also get the botanical virus 😁.


Take care en een fijn weekend!

Take care and have a nice weekend!




Reacties

  1. De cactussen heb reeds gehaakt, de vetplantjes vind ik prachtig en ga dit zeker ook eens proberen, proficiat,ze zijn prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Micheline, dankjewel. Het is zo'n leuk projectje voor tussendoor met snel resultaat. Suc6 met proberen.

      Verwijderen
  2. Oh, die zijn allemaal prachtig!!!!! Echt knap gedaan! Mooi, in dat blikje!
    Hoop dat je je snel weer beter voelt en mag ontsnappen aan de echte griep!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Sigrid, ze staan zo gezellig! Die blikjes zijn echt perfect...alleen moest ik wel even de stickerverwijderaar erbij pakken om de lijmvlekken van het etiket te verwijderen. Vandaag voel ik mij nog minder dan gisteren... Hopelijk blijft het daarbij en klaart de lucht snel weer op. Fijne zondag nog.

      Verwijderen
  3. Wat zijn ze leuk, vooral die dikke is prachtig! Ze staan ook bij mij op het to do lijstje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Die dikke is het makkelijst en heel snel te maken. Dus lekker aan de slag gaan.

      Verwijderen

Een reactie posten

Berichtjes vind ik altijd leuk.